DBM Remarketing van Google Analytics

dbm

Heb je wel een gehoord van DBM Remarketing van Google Analytics en hoe gebruik je het is de vraag. Wij hebben onderstaande video voor u toegevoegd waar in uitgelegd wordt hoe DBM Remarketing van Google Analytics eigelijk werkt en hoe je het in gang kan zetten in paar korte stappen.

Krista Seiden van Google Analytics leg je in kort uit met de manager Dan Stone van GA hoe eigelijk DBM Remarketing van Google Analytics gebruikt kan worden.

Vereisten

Voordat u de DBM-integratie kunt gebruiken, moet u voldoen aan de volgende vereisten:

U bent Google Analytics 360-klant en bent een partij in de nieuwste versie van het Google Analytics 360-contract, dat de beleidsvereisten voor Analytics-advertentiefuncties bevat.
U bent een partij in de e-mailovereenkomst waarin wordt aangegeven welke DBM-adverteerders-ID’s en welke Analytics-property’s u wilt linken.

Uw Google Analytics 360-accountmanager bevestigt de voorwaarden en verwerkt de e-mailovereenkomst.
U bent DoubleClick Bid Manager-adverteerder.
U voldoet aan alle vereisten voor remarketing met Analytics.
De DBM-integratie gebruiken
Wanneer u voldoet aan de vereisten, kunt u de integratie aan de hand van de volgende stappen implementeren:

Zorg ervoor dat u beschikt over Rechten bewerken voor het betreffende Analytics-account.
Link uw DBM-adverteerder en uw Analytics-property. Neem contact op met uw Google Analytics 360-accountmanager met betrekking tot het linkproces.
Maak remarketingdoelgroepen specifiek voor gebruik in DBM.

Door DoubleClick Campaign Manager (DCM) te integreren in Analytics, kunnen Google Analytics 360-klanten remarketingdoelgroepen maken in Analytics en deze vervolgens gebruiken in DoubleClick Bid Manager.

DBM Remarketing van Google Analytics

Deze functie is alleen beschikbaar in Google Analytics 360, deel van de Google Analytics 360 Suite.
Meer informatie over de Google Analytics 360 Suite.