KPN mail probleem

Een KPN SMTP relayserver wordt gebruikt om vanuit een client (mailprogramma zoals Outlook, Windows Live Mail, Thunderbird etc. of een mobiel device) mail te verzenden. KPN stopt per 9 november met het aanbieden van SMTP relaydiensten. Hierdoor kunnen KPN klanten problemen ervaren met uitgaande mail.
Gebruikers kunnen als oplossing simpelweg de SMTP omgeving van WebYorus BV gebruiken. Als u een hostingpakket bij ons afneemt, gebruik dan simpelweg mail.uwdomeinnaam.nl (vervang uwdomeinnaam.nl door uw domein) als SMTP server.
Op kpn.com/mail kunt u meer informatie lezen over deze wijziging.
Heeft u vragen over het instellen van uw mailprogramma? Raadpleeg onze documentatie voor het instellen van uw mailprogramma:
– Windows Live Mail
– Outlook Windows 8
– Office Outlook
– Thunderbird
– iPhone
– Mac Mail
Kort samengevat gebruikt u de volgende instellingen:
– SMTP server: mail.uwdomeinnaam.nl
– SMTP poort: 587 (schakel SSL uit)
– Voor uitgaande mail is verificatie vereist (dezelfde login gegevens als uw IMAP / POP account)
Uiteraard staat onze support graag voor u klaar, mocht het niet lukken. Neem contact op via sales@webyours.nl of bel direct onze 24/7 support lijn 0628786819.